پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری خراسان خاستگاه پرورش ایده‌هاست

پارک علم و فناوری خراسان خاستگاه پرورش ایده‌هاست

- 1402/03/21

با هدف توسعه و تسهیل فعالیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خراسان، نشست مشترک مدیران سرپرستی بانک تجارت خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست که در محل پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان در مورد تسریع در ارائه خدمات به شرکت‎های بزرگ و تسهیل ارائه خدمات به شرکت‌های کوچک و تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری خراسان باید پیشرو باشد و ایده‌های فناورانه از این مجموعه منشاء بگیرد.

وی با اشاره به حضور فعال در سه حوزه مهم اشاره کرد: حمایت جدی و همه‌جانبه از شرکت‌های پارک در دستور کار مدیریتی بوده و در سه حوزه صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی برنامه ویژه داریم.

میرزائی شهرابی  به در اختیار گذاشتن مدیریت به مجموعه‌های خصوصی اشاره کرد و گفت: با حمایت و ارائه تسهیلات به موقع می‌توان بسیاری از مجموعه‌های کوچک را سریع بزرگ کرد و در همین راستا باعث افزایش اشتغال‌زایی و امید در جوانان و نوجوانان کشور شد.

وی روحیه ایمان و جهاد را در ارائه خدمت به آحاد جامعه ضروری دانست و تاکید کرد: مسئولان و کارمندان در پارک علم و فناوری خراسان با همه وجود در جهت رشد، پیشرفت و توسعه عدالت‌محور حرکت خواهند کرد.

در ادامه این نشست علی بسکابادی سرپرست مدیریت شعب استان خراسان رضوی با اشاره به کسب رتبه اول بانک تجارت در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 1401 گفت: پارک علم و فناوری خراسان خاستگاه پرورش ایده‌هاست و ما تاکید داریم تا از ابتدا در کنار شرکت‌‎ها علاوه بر حمایت مالی در زمینه‌های مختلف و متنوع دیگر نیز اثرگذار باشیم.

وی کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را مقدمه مسیر توسعه کشور عنوان کرد و افزود: شرکت دانش‌بنیان با نوآوری نه تنها باعث پیشرفت و توسعه کشور بلکه سبب به وجود آمدن مشاغل جدید خواهد شد و صنایع بزرگ کشور کمک خواهد کرد.

بسکابادی در پایان تاکید کرد: آمادگی داریم تا با تمامی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان همکاری کنیم و در این مسیر با حمایت جدی نه تنها باعث رشد شرکت‌ها بلکه خروج نخبگان شویم.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.